برای اولین بار از خرید دسکتاپ سبد خرید موبایل: آیا شما آماده هستید؟

۲۰۱۴ پر از گمانه زنی ها در مورد اینکه آیا و چه موقع خرید تلفن همراه بر روی همتای دسک تاپ خود غلبه خواهد کرد. خوب فقط طبق مطالعه IMRG ، ۵۲٪ از ترافیک خرده فروشی اکنون از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. افراد بیشتری نیز با تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی و تبلت هایی که بیش از ۳۶ درصد از فروش تجارت الکترونیک انگلستان را تشکیل می دهند ، از طریق تلفن همراه خریداری می کنند. هرگز زمان بهتری برای پرسیدن وجود ندارد: وب سایت من چقدر آماده است؟

مارک لوئیس ، مدیر آنلاین جان لوئیس گفت: “امروز بیش از نیمی از ترافیک به johnlewis.com از دستگاه های تلفن همراه و رایانه های لوحی است و ما نیز شاهد افزایش نرخ تبدیل ترافیک به فروش هستیم.” گزارش بیشتر نشان می دهد که کل هزینه آنلاین تخمین زده شده در طول سه ماه was ۲۴ ٫ ۲ میلیارد n ، با £ ۸ ٫ ۷ میلیارد صرف از طریق تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی. منطقی است که مشاغل خرده فروشی ایرلند نیز بتوانند از جنبش تلفن همراه سود کسب کنند. در زیر ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از طراحی ، محتوا و تبلیغات خود در صفحه ظریف ترین صفحه استفاده کنید.

۱ Design طراحی پاسخگو و سئو

اولا ، مهم است که وب سایت شما پاسخگو باشد یا حداقل بهینه سازی شده موبایل باشد. ایجاد یک تجربه یکپارچه و با کاربرد آسان برای مشتریان ، از ماندگاری بیشتر آنها اطمینان می دهد. براساس Google ۶۷٪ مردم احتمالاً از یک سایت دوستانه برای موبایل خریداری می کنند ، در حالی که ۶۱٪ از آنها مایل هستند که بتوانند آنجا را ترک کنند. آنچه را که می خواستید پیدا نکنید. به نظر می رسد بعد از سرمایه گذاری زیاد در وب سایت و بازاریابی ، شرم آور به نظر می رسد.

موبایل

رئیس Cutting گوگل Webspam ، Matt Cutts همچنین ارزش داشتن یک وب سایت پاسخگو برای مزایای SEO را تأیید کرده است. یک وب سایت دوستانه برای موبایل بسیار عالی است اما مت می گوید ، “اگر این کار را به خوبی انجام ندهید و به طور معمول کار را انجام ندهید” ممکن است در تئوری رتبه صفحه این دو صفحه (دسک تاپ و سایت های تلفن همراه خود) را تقسیم کنید. “این جایی است که طراحی پاسخگو مزیت مشخصی نسبت به وب سایت های تلفن همراه دارد: فقط یک URL برای جلب توجه موتور جستجو وجود دارد.

مت کاتس درباره نحوه تأثیرگذاری طراحی پاسخگو بر SEO صحبت می کند:

آیا سایت موبایل دارید؟ این عالی است تا زمانی که شما از بهترین عملکرد گوگل پیروی می کنید و از محتوای تکراری خودداری می کنید. اما اگر به دنبال پاسخگو شدن هستید ، می توانید این لیست از ۲۵ مورد از زیباترین مضامین پاسخگو WordPress در سال ۲۰۱۴ را بررسی کنید.

۲ ٫ محتوای پاک و مختصر

گزارش IMRG نشان می دهد که نرخ رونق موبایل از ۲۵ درصد در سه ماهه قبل به ۲۸ درصد رسیده است. ایجاد کپی واضح تر و ناوبری می تواند ناامیدی مشتری شما را کاهش داده و آنها را متقاعد کند که از ماندن ، مرور و امیدوارم برای خرید. در صفحه های کوچکتر ایجاد محتوای بصری جذاب و حرکت آسان از اهمیت بیشتری برخوردار می شود. با تجزیه متن خود در پاراگراف های کوچک و آسان برای خواندن شروع کنید. چطور؟ نقاط گلوله ، لیست های شماره گذاری و زیرنویس ها همه روش های خوبی برای سهولت در ویرایش نسخه های clunkier هستند.

آیا می خواهید تأثیر بیشتری ایجاد کنید؟ از کلمات کمتری استفاده کنید. به عنوان مثال ، اندازه صفحه نمایش کوچکتر برای بنرهای تلفن همراه بدان معنی است که تماس با شما باید سخت تر عمل کند. در آخر اینکه ، ایمیلها و الگوهای خبرنامه را نیز فراموش نکنید. محبوب ترین ارائه دهندگان ایمیل مانند MailChimp دارای الگوهای طراحی پاسخگو هستند که به شما امکان می دهند محتوای ایمیل خود را در هر دو دسک تاپ و دستگاه های تلفن همراه خود پیش نمایش دهید. دستی!

۳ Marketing بازاریابی موبایل

پول زیادی در تجارت موبایل وجود دارد – تجارت موبایل اکنون ۳۶٪ از خرده فروشی ها را تشکیل می دهد. بنابراین استفاده از ویژگی ها و قابلیت های تلفن همراه منطقی است. استفاده از دکمه کلیک به تماس را در نظر بگیرید که به شما امکان می دهد فوراً به شما برسند. تماس سریعتر اغلب می تواند به معنای فروش سریع تری باشد.

با داشتن یک یا سه تجارت که هنوز از بازاریابی موبایل استفاده نمی کنند می توانید یک مزیت بارز به خود بدهید. مهمترین چیزی که باید به یاد داشته باشید چه زمان بازاریابی موبایل این است: ارائه ارزش برای مشتریان باید در صدر لیست شما باشد.

برای هدایت ترافیک به سایت تلفن همراه خود سعی کنید کوپن های تلفن همراه و پیشنهادات منحصر به فرد تلفن همراه ارائه دهید. و خرده فروشان سنتی با حضور آنلاین می توانند با استفاده از فناوری تلفن همراه مانند iBeacon ، بازاریابی چند کانال را امتحان کنند. iBeacon به شما امکان می دهد در هنگام خرید در فروشگاه شما به دستگاه تلفن همراه مشتریان خود دسترسی پیدا کنید ، این امکان را به شما می دهد تا پیام ها و تبلیغات هدفمندی را ایجاد و ارسال کنید.

بعدی چیست؟

کارشناسان پیش بینی می کنند که موبایل در سال آینده همچنان بر استفاده از دسک تاپ غلبه خواهد کرد. الکس اسمیت- بینگام ، معاون رئیس جمهور ، رهبر خدمات دیجیتال ، Capgemini ، گفت: “هرچه خرده فروشان سیستم عامل های تجارت الکترونیکی خود را بیشتر توسعه دهند و هرچه این فناوری پیشرفته تر شود ، نقش دسک تاپ را در روز خود مشاهده خواهیم کرد. چرخه خرید روز کاهش می یابد. بسیار جالب خواهد بود که ببینیم فاصله بین موبایل و t چقدر گسترده استخرده فروشی الکترونیکی تابشی در مدت زمان ۱۲ ماه تبدیل خواهد شد. “

دیجیتال

موبایل یکی از سریعترین زمینه های رشد در بازاریابی دیجیتال است. ما دیپلم حرفه ای در بازاریابی دیجیتال را برای هر کسی که مسئول برنامه ریزی ، اجرای یا اندازه گیری کمپین های بازاریابی موبایل است ، تهیه کرده ایم. این دوره شامل همه چیز از برنامه ها و بازی ها گرفته تا تجارت تلفن همراه و پیام رسانی است. نیاز به استفاده از سبزیجات دارید؟ اطلاعات بیشتر در اینجا

برنامه ریزی

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید

زارا برک