۵ تا از تأثیرگذارترین کمپین ها می تواند در سال ۲۰۱۸ به ما بیاموزد؟

با پایان سال ۲۰۱۷ ، زمان آن است که در مورد مؤثرترین و تأثیرگذارترین کمپین های دیجیتال سال و آنچه آنها می توانند به ما یاد دهند وارد سال ۲۰۱۸ شویم ، تأمل کنیم.

دیجیتال

۲۰۱۷ تا به امروز برخی از مهمترین ، پویا ترین ، خلاقانه ترین و مبتکرترین کمپین های بازاریابی دیجیتال را مشاهده کرده است. در تابستان ، ما به شما یک سری از تاثیرگذارترین مبارزات نیمه اول سال ۲۰۱۷ – از جمله هایکنین ، گوچی و نیویورک تایمز – دادیم و در این وبلاگ (قسمت دوم) به پنج مورد دیگر می پردازیم.

در حالی که مارک ها به طور متوسط ​​بین ۲۵ تا ۴۳٪ بودجه بازاریابی خود را صرف محتوا می کنند ، اما تنها ۲۳٪ از CMO ها احساس می کنند که در حال تولید اطلاعات مناسب برای مخاطبان مناسب هستند و آن را در زمان مناسب و با فرمت صحیح تحویل می دهند.

با توجه به اهمیت و اهمیت هر چه بیشتر محتوا ، به ویژه محتویاتی که یک مشت پانچ دارد ، ما ۵ (بیشتر) کمپین را کشف می کنیم که در سال ۲۰۱۷ تأثیر عمده ای داشته است.

۱) تغییر اجتماعی – #MeToo

در پی ادعاهای آزار و اذیت جنسی اخیر نسبت به هاروی وینشتین هالیوود ، یک فعال زن متفکر ، تارانا بورک ، کمپین #MeToo را ایجاد کرد.

این کمپین محور رسانه های اجتماعی با استفاده از هشتگ #MeToo به خوبی تدوین شده برای تشویق زنان و مردان به صحبت در برابر هرگونه آزار جنسی که ممکن است در طول زندگی تجربه کرده اند صحبت کنند. و خیلی سریع ویروسی شد.

براساس توئیتری ، بیش از ۱٫۷ میلیون زن و مرد در ۸۵ کشور از هشتگ استفاده کرده اند که بسیاری از افراد مشهور و چهره های محبوب از این کمپین حمایت می کنند.

به دلیل موفقیت ویروسی خود ، در ایتالیا ، زنان پشت نسخه #MeToo با نام #QuellaVoltaChe تجمع کردند که به “آن زمان وقتی که” ترجمه می شود ، در فرانسه ، زنان تصمیم گرفتند آزار دهنده های خود را با نام زیر #BalanceTonPorc در معرض نمایش بگذارند ، که این ترجمه به “خرخر” است. خوک خود را بیرون

این کمپین دیجیتال قدرتمند و کاملاً به موقع نه تنها برجسته و باورنکردنی برجسته را برجسته کرد بلکه به ندرت در مورد مسئله صحبت کرد و آن را به صدر آگاهی عمومی رساند ، بلکه به نوعی انقلاب نیز دامن زد و به ایجاد تحولات اساسی در نتیجه کمک کرد.

واضح است که در این روز و سن ، مردم بیش از هر زمان دیگری به تغییر اجتماعی اهمیت می دهند و از رسانه های اجتماعی به عنوان واسطه ای برای ابراز عقاید و بحث و گفتگو استفاده می کنند. در سال ۲۰۱۸ ، استفاده از رویکرد انسانی به کمپین های دیجیتالی ، ارائه پشتیبانی یا راه حل برای موضوعات مهم ، راهی برای پیشبرد اعتماد و برقراری ارتباط با ارزش های اصلی برند شما است.

راه حل

۲) برابری – Procter & Gamble

شرکت کالاهای مصرفی Procter & Gamble امسال با حضور در زندگی واقعی خود ، به مبارزات جوانانی که در ایالات متحده سیاه پوستان در ایالات متحده آمریکا سیاه پوست می شوند ، در مسیرهای خود مردم را متوقف کرد.

در دو دقیقه کوتاه این شرکت با عنوان “The Talk” ، P&G جوان آمریکایی های آفریقایی آفریقایی را که بر اساس سناریوهای زندگی واقعی با والدین خود صحبت می کنند ، نشان می دهد و به جای بیان بیانیه سیاسی ، برشی از واقعیت سخت را نشان می دهد. و روشی که تولید شده نفس گیر است.

با تلاش برای دنیایی که هر صدا و فرصت برابر است ، P&G تبدیل درباره تعصب نسبت به جامعه سیاه در آمریکا را باز کرد – و این ویدیو به تنهایی بیش از دو میلیون بازدید در یوتیوب کسب کرده است.

این کارزار تأثیرگذار نشان می دهد که در سال ۲۰۱۸ ، برای برقراری ارتباط اخلاق یک تجارت و ایجاد یک تأثیر واقعی ، باید همیشه صادق باشید و هرگز از جسارت جویی نترسید.

۳) طنز تاریک – Spotify

غول پیکر موسیقی ، Spotify با سوژه ای روبرو و تزریق آن را با کمی طنز عجیب و غریب ، تزریق بسیاری از کاربران فعلی و آینده دار خود با کمپین “پخش این در My Funeral” کرد.

Spotify با استفاده از داده های کلی کاربران برای ترسیم مفهوم کمپین خود ، ترانه های نسبتاً مبهمی را گرفت و از آنها برای راه اندازی یک سری ویدئویی استفاده کرد که نشان می داد مردم در یک مراسم خاکسپاری با آهنگی متناسب با ماهیت این رویداد در حال پخش در پس زمینه هنگام رقصیدن. در کنار آن با چشمان پر اشک.

محبوبیت این کمپین دیجیتالی زرنگ و زننده – اصلی که بیش از ۱،۲۸۰،۸۶۰ بازدید از یوتیوب به تنهایی کسب کرده است – توجه بسیاری از افراد مشهور و همچنین ایجاد تعدادی از فیلم های Spoof یا Spinoff را که در سراسر وب به اشتراک گذاشته شده بود ، جلب کرد.

در سال ۲۰۱۸ ، مارک ها می توانند با نشان دادن سمت سرگرم کننده ، بازیگوش ، استفاده از طنز برای جلب توجه مخاطبان هدف خود و ایجاد یک سری دارایی ، به پیشرفت و رسیدن به طول عمر کمپین های خود کمک کنند. باز هم ، این شهادت به اهمیت ملاقات با مصرف کنندگان در سطح شخصی تر ، جامع تر است تا اینکه آنها را با بند و شعار تبلیغاتی سیلاب کنید.

۴) محیط زیست – اپل

محیط زیست

در سالهای اخیر ، ما به یک محیط زیست به مراتب تبدیل شده ایمگونه های ناخودآگاه و به همین ترتیب ، یک سوم از مصرف کنندگان مارک های پایدار را ترجیح می دهند.

اپل ایجاد شده همزمان با روز زمین ، یک کمپین دیجیتالی ایجاد کرد که کمتر روی کارهایی که می توانید با محصولات آنها انجام دهید و بیشتر بر اهمیت حفظ سیاره ما متمرکز شده است.

این فیلم خاص با تصاویر خیره کننده و روایت جذابش ، محور فعالیت کمپین روز زمین غول فناوری شد. جالب ترین نکته در مورد این ویدئو این است که با استفاده از یک آیفون فیلمبرداری شده و تولید شده است و در ضمن انتقال پیام حیاتی ، قابلیت های محصولات اپل را نشان می دهد.

اپل با راه اندازی استراتژیک مجموعه ای از فیلم ها و تصاویر متمرکز بر محیط زیست و استفاده از Earth Day به عنوان یک درایور کمپین ، اپل به جمع آوری بیش از ۸ میلیون دلار برای WWF کمک کرد.

دلار

با توجه به اینکه مصرف کنندگان بیشتر از گذشته از نظر محیطی ، اجتماعی و فرهنگی متمرکز شده اند ، برای ایجاد یک کمپین دیجیتالی در سال ۲۰۱۸ که دارای وزن واقعی است ، باید از آنها به عنوان یک کشتی برای برقراری ارتباط ارزش های شرکت خود با مخاطبان مورد نظر خود با روشی صادقانه ، شفاف و گرفتن استفاده کنید. برای ایجاد تأثیر ، باید یک لایه عمق اضافی به ارتباطات بازاریابی خود اضافه کنید.

۵) جوانان – برگر کینگ

در پشت برنده شدن در جایزه بزرگ کن برای “گوگل Home Whopper” ، برگر کینگ یک کارزار سخت را آغاز کرد که با استفاده از آزمایش دوربین مخفی ، مورد قلدری قرار گرفت.

بیش از سه دقیقه ، این ویدئو نشان می دهد که افرادی در یکی از رستوران ها که در حال جستجو به عنوان یک پسر هستند ، مورد ضرب و شتم قرار می گیرند. در مقابل ، وقتی مردم می بینند که ساندویچ Whopper Jr. آنها نیز مورد تجاوز قرار گرفته است ، آنها به سرعت اقدام می کنند.

در پایان ، این ویدئو پرده برداری می کند که در حالی که ۹۵٪ از بینندگان گزارشگر همبرگر ‘مورد آزار و اذیت’ ، تنها ۱۲٪ مداخله کرده اند و به فرزندآزار کمک کرده اند. فقط در ماه اکتبر راه اندازی شد ، “قلدری جونیور” قبلاً ۴٫۲ میلیون بازدید در یوتیوب ثبت کرده است.

برای سال ۲۰۱۸ ، این کمپین نشان می دهد که مارک ها نباید از پرداختن به مشکلات دشوار هراس داشته باشند. با استفاده از پیچ و تاب هوشمندانه در مورد یک مسئله واقعی و دشوار ، مارک ها می توانند به نوعی پیش بروند که نه تنها یک موضوع مهم در جامعه ما برجسته شود ، بلکه حمایت خود را از تلاش و کمک به رانندگی آگاهی در مورد چیزی که در یک عضو اصلی اعضای آنها تأثیر می گذارد ، نشان دهند. پایگاه مشتری – جوانان.

هر یک از این مبارزات به روش خاص و معنادار و اصلی است اما آنچه در بین همه آنها مشترک است این واقعیت است که هرکدام رویکرد بسیار انسانی خود را به کارزار انتخاب می کنند ، اعتصاب وتر شخصی با مخاطبان خود ، اعتماد به نفس ، احترام و وفاداری در این روند.

در سال ۲۰۱۸ استفاده از یادگیری های مربوط به موفقیت این کمپین ها به یک برند کمک می کند تا ضمن نشان دادن ارزش های شرکت و هدایت آگاهی از برند ، با مخاطبان خود صحبت کند.

بروشور شرکت
وضعیت خط لوله شرکت -None-1. New Lead10٪ Inicial In153 In 15٪ تماس با موسس ۲۰٪ انتصاب اولیه ساخته شده ۳۰٪ صلاحیت شده ۵۰٪ در بحث ارجاع شده به سایر بخشها٪٪ Duplicate0٪ Postponed0٪ Lost0٪ Ignite0٪ تحقیقات (فقط خارج از محدوده)
نه از کارمندان شما می خواهید برای آموزش * -تنها فقط ۲ تا ۱۰۱۱ تا ۵۰۵۱ تا ۱۵۰۱۵۱ تا ۵۰۰۵۰۱ یا بیشتر
نام مخاطب *
عنوان شغل *
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
اندازه شرکت * -هیچ یک از ۲۰۲۱ تا ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ بیشتر از ۱۵۰۰
کشور * -None-IrelandUnited KingdomUnited StatesNorthern IrelandAfghanistanAkrotiriAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAshmore و کارتیه IslandsAustraliaAustriaAzerbaijanBahamas، TheBahrainBangladeshBarbadosBassas دا IndiaBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBritish ویرجین IslandsBruneiBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepubliChadChileChinaChristmas IslandClipperton IslandCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongo، جمهوری دموکراتیک theCongo، جمهوری theCook IslandsCoral دریای جزایرCosta RicaCote d’IvoireCroatiaCubaCyprus جمهوری چک DenmarkDhekeliaDjiboutiDominica جمهوری دومنیکنک اکوادور مصرمدرن و قطب جنوب LandsGabonGambiaGaza StripGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGlorioso IslandsGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزیره و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIranIraqIsle از ManIsraelItalyJamaicaJan MayenJapanJerseyJordanJuan د نوا IslandKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLaosLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، ایالات فدرال ofMoldovaMonacoMongoliaMontserratMoroccoMozambiqueNamibiaNauruNavassa IslandNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern ماریانا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua جدید GuineaParacel IslandsParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRwandaSaint HelenaS از Aint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbia و MontenegroSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSpratly IslandsSri LankaSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTromelin IslandTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کایکوس IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnamVirgin IslandsWake IslandWallis و FutunaWest BankWestern SaharaYemenZambiaZimbabwe
پرس و جو سرب https://digitalmarketinginstitute.com/business
عضویت در خبرنامه
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت